Έπαθλα αξίας 7.000 ευρώ περιμένουν τους νικητές του διαγωνισμού RISE(Retail Innovation for Sustainable Ecosystems) Awards

Έπαθλα αξίας 7.000 ευρώ περιμένουν τους νικητές του διαγωνισμού RISE(Retail Innovation for Sustainable Ecosystems) Awards
Διαγωνισμός για βιώσιμες καινοτομίες στον κλάδο των FMCG/Supermarkets

9 εταιρείες μεγάλες εταιρείες υποστηρίζουν τον διαγωνισμό

 

ΑΒ Βασιλόπουλος, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Coca Cola, Μασούτης, ΜΕΓΑ Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής, My Market, Ok! Anytime Market, Praktiker και Σκλαβενίτης υποστηρίζουν τον διαγωνισμό RISE (Retail Innovation for Sustainable Ecosystems) Awards για τις βιώσιμες καινοτομίες στον ευρύτερο κλάδο των FMCG, που διοργανώνει το ΙΕΛΚΑ στο πλαίσιο των δράσεων της πρωτοβουλίας του «Νοιαζόμαστε Σήμερα – Ζούμε Καλύτερα Αύριο». Ο διαγωνισμός βρίσκεται υπό την Αιγίδα των ΣΕΒΤ και ΣΥΒΙΠΙΣ.

 

Με εφαλτήριο την προηγούμενη εμπειρία, στόχος του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη, σχεδίαση και προώθηση καινοτόμων ιδεών που επικεντρώνονται στο βιώσιμο λιανεμπόριο τροφίμων και ευρύτερα των FMCG προϊόντων. Οι διακριθέντες ομάδες/εταιρίες:

 

  • θα βραβευθούν με συμβολικά χρηματικά έπαθλα συνολικής αξίας 7.000 ευρώ και τα τιμητικά βραβεία του διαγωνισμού.
  • θα υποστηριχθούν μέσω της δικτύωσης με σούπερ-μάρκετ και βιομηχανίες/προμηθευτές  για μελλοντικές συνεργασίες και πιθανή ανάπτυξη του προϊόντος/υπηρεσίας τους.
  • θα λάβουν χρήσιμες συμβουλές (τεχνικές, διοικητικές, οργανωτικές κλπ) από ειδικούς του κλάδου για την επιχειρηματική τους ανάπτυξη.
  • θα έρθουν σε άμεση επαφή με εξειδικευμένους επενδυτές και σχετικά funds.

 

Οι κύριες περιοχές ενδιαφέροντος περιλαμβάνουν:

 

ü  Νέες συσκευασίες προϊόντων φιλικές προς το περιβάλλον

ü  Νέα προϊόντα και υπηρεσίες με μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα

ü  Νέα προϊόντα και υπηρεσίες που προάγουν την υγεία και ευεξία των καταναλωτών

ü  Νέα συστατικά και νέα τρόφιμα στην κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης για αναδυόμενες κατηγορίες καταναλωτών

ü  Βιώσιμη και καινοτόμος πρωτογενή παραγωγή και αξιοποίηση της βιοποικιλότητας της ελληνικής φύσης

ü  Τεχνολογίες, συστήματά και δράσεις εξοικονόμησης ενέργειας

ü  Ψηφιακές τεχνολογίες για ένα βιώσιμο και πελατοκεντρικό σούπερ-μάρκετ

ü  Διαχείριση απωλειών και waste management

 

Δυνατότητα συμμετοχής έχουν επιχειρήσεις, νέοι επιστήμονες, ομάδες ερευνητών/φοιτητών, στελέχη επιχειρήσεων με καινοτόμες ιδέες στις παραπάνω κατηγορίες ή που έχουν ήδη διακριθεί σε διάφορους διαγωνισμούς, καθώς και start-ups με καινοτόμα προϊόντα/υπηρεσίες.

 

Η διαδικασία του διαγωνισμού αποτελείται από τις παρακάτω φάσεις:

 

Μέχρι 30 Ιουλίου Δήλωση συμμετοχής από τις συμμετέχουσες ομάδες
Μέχρι 15 Σεπτεμβρίου Αξιολόγηση των συμμετοχών από ομάδα ειδικών και επιλογή των ομάδων για τον τελικό
Μέχρι 30 Οκτωβρίου Υποστήριξη των ομάδων του τελικού από ειδικούς μέντορες για την τεχνική και εμπορική εξέλιξη της καινοτόμου ιδέας τους
Μέσα Νοεμβρίου Παρουσίαση των ομάδων σε πάνελ ανώτατων στελεχών του κλάδου και επιλογή των νικητών και βράβευση των νικητών σε ειδική εκδήλωση

 

Το πάνελ των ειδικών/μεντόρων περιλαμβάνει εξειδικευμένα στελέχη από σούπερ-μάρκετ και βιομηχανίες/προμηθευτές, ακαδημαϊκοί με ειδίκευση σε θέματα λιανεμπορίου/καινοτομία και εκπρόσωποι σχετικών επενδυτικών funds.

 

 

Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στη ιστοσελίδα του διαγωνισμού: www.riseawards.gr

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Συνολική αύξηση της απασχόλησης (+3,1%) στο λιανεμπόριο τροφίμων και το 2020 με κύριο πυλώνα τα σουπερμάρκετ

Αυξητική τάση και το Α’ τρίμηνο του 2021 (+0,5%) πλέον οι άμεσα απασχολούμενοι στο λιανεμπόριο τροφίμων ξεπερνούν τους 215.000 με τις 8.000 να έχουν προστεθεί την περίοδο της πανδημίας
Read More

Ουσιαστική απαλοιφή της λεπτής πλαστικής σακούλας μεταφοράς στα σουπερμάρκετ το 2021

Ουσιαστική απαλοιφή της λεπτής πλαστικής σακούλας μεταφοράς στα σουπερμάρκετ το 2021 (από 167 σακούλες/κεφαλήν το 2017 σε 0,1 το 2021) Αύξηση 600% αναμένεται να παρουσιάσει η χρήση βιοαποικοδομήσιμων πλαστικών σακουλών το 2021 | Δύσκολο να επιτευχθεί ο στόχος του 2025 της ΕΕ για 40 σακούλες/κεφαλήν λόγω της εξαίρεσης από τη νομοθεσία σε συγκεκριμένα κανάλια πώλησης και των περιορισμένων ελέγχων της πολιτείας
Read More

Σημαντική η αύξηση του κόστους στο λιανεμπόριο τροφίμων από την αύξηση χρήσης πιστωτικών/χρεωστικών καρτών (Update)

Εκτιμάται ότι το ποσοστό χρήσης πιστωτικών καρτών αυξήθηκε εξαιτίας των ελέγχων κεφαλαίων μεσοσταθμικά από 4.5% σε 19.5% με επιπλέον κόστος της τάξης των 70 εκατ. ευρώ.
Read More

Ιδιαίτερα κινητικός ο καταναλωτής: αγοράζει τρόφιμα από διαφορετικά σημεία πώλησης με πολλές συχνές επισκέψεις

Κύριο κανάλι αγορών το Σουπερμάρκετ λόγω της εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων, ποικιλίας προϊόντων και ουσιαστικής εξυπηρέτησης. Ιδιαίτερα υψηλή η αξιολόγηση της αγοραστικής εμπειρίας στην οργανωμένη λιανική.