Έρευνα Καταναλωτών ΙΕΛΚΑ – Φεβρουάριος 2017

Το ΙΕΛΚΑ πραγματοποιεί ερευνά Καταναλωτών επικεντρωμένη στις αγορές του ψωμιού και του κρέατος. Παρακαλούμε για τη συμβολή σας με τη συμπλήρωση του παρακάτω σύντομου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου.

–  Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου χρειάζεται έως 6 λεπτά.

–  Τα στοιχεία των απαντήσεων είναι εμπιστευτικά.

Για την ξεκινήσετε επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeYnFhyk_c96eoAp6AIJNEb4VKooMyWEWebQ_7R1sRWLf2IQA/viewform#start=openform

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.

 

Λευτέρης Κιοσές

Γενικός Διευθυντής ΙΕΛΚΑ

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Βράβευση του ΙΕΛΚΑ για την καινοτόμα τεχνική Έρευνας Αγοράς με βάση τα Social Media

Στην εκδήλωση τελετής απονομής των βραβείων Social Media Awards 2013 απονεμήθηκε στο ΙΕΛΚΑ και τη Sleed το πρώτο (χρυσό) βραβείο “Best Use of Social Media Research” (Καινοτομικές Μέθοδοι Έρευνας Αγοράς με την Χρήση των Social Media στον κλάδο των super market) για το 2012.
Read More

Online supermarket: Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης παρά τα χαμηλά επίπεδα πωλήσεων

Το ΙΕΛΚΑ και η εταιρεία Convert Group πραγματοποιούν σε συνεργασία έρευνα καταγραφής των μεγεθών και των καταναλωτικών τάσεων για το ηλεκτρονικό λιανεμπόριο τροφίμων στην Ελλάδα, αλλά και γενικότερα για την επίδραση του διαδικτύου, των social media και των νέων τεχνολογιών στις αγορές προϊόντων σουπερμάρκετ.
Read More

Παραμένει μεγάλο το εύρος τιμών στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ

Παραμένει μεγάλο το εύρος τιμών στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ με σημαντικές δυνατότητες επιλογών και εξοικονόμησης χρημάτων για τους Έλληνες καταναλωτές όπως δείχνουν τα στοιχεία του Παρατηρητήριου Τιμών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή