Γιώργος Δουκίδης: «Ευκαιρία η κρίση» για στελέχη του λιανεμπορίου

Ευκαιρία ενδεχομένως να αποτελέσει η κρίση για τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου τροφίμων, ώστε να εξέλθουν ισχυρότερες, όπως επισήμαναν στελέχη του κλάδου και προμηθευτών του στο συνέδριο «Working Together on our Common Path to Recovery Supermarket & Consumer Goods Forum», στο πλαίσιο του οποίου αναλύθηκαν οι εξελίξεις στην αγορά των σούπερ μάρκετ.

Παράλληλα, τα στελέχη χαρακτήρισαν ως σημαντική σημερινή πρόκληση την προσαρμογή των επιχειρήσεων στη νέα πραγματικότητα και τα νέα δεδομένα της αγοράς. Επίσης, τόνισαν ότι το ζητούμενο είναι η επιβίωση και η εξασφάλιση ρευστότητας, ενώ ως βασικό στόχο επισήμαναν τη διατήρηση ή ακόμα και την αύξηση του μεριδίου αγοράς.

Όσον αφορά στην πολιτική των τιμών, αναφέρθηκε ότι ήδη έχουν πραγματοποιηθεί μειώσεις τιμών και προωθητικές ενέργειες, ενώ επισημάνθηκε ότι παρατηρείται έντονη στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Ο επιστημονικός συνεργάτης του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), Γιώργος Δουκίδης, έδωσε έμφαση στο γεγονός ότι ο κλάδος, σε αντίθεση με άλλους, διατήρησε τις θέσεις εργασίας του, ενώ υπογράμμισε το πρόβλημα της χαμηλής παραγωγικότητάς του, την οποία απέδωσε σε μεγάλο βαθμό στον κατακερματισμό που τον χαρακτηρίζει.

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

22 Εμπειρογνώμονες και εκπρόσωποι της αγοράς στην ατζέντα του συνεδρίου για Business & Web Analytics

Η παρουσία στην ατζέντα τσημαντικών ομιλητών με εξειδίκευση στα Business & Web Analytics, αλλά και ανώτατων στελεχών επιχειρήσεων με επιτυχημένα case studies, εγγυάται την ολοκληρωμένη και πολύπλευρη ανάλυση της σύγχρονης πραγματικότητας των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου FMCG και των προϋποθέσεων για τη μελλοντική ανάπτυξή τους.
Read More

Βράβευση του ΙΕΛΚΑ για την καινοτόμα τεχνική Έρευνας Αγοράς με βάση τα Social Media

Στην εκδήλωση τελετής απονομής των βραβείων Social Media Awards 2013 απονεμήθηκε στο ΙΕΛΚΑ και τη Sleed το πρώτο (χρυσό) βραβείο “Best Use of Social Media Research” (Καινοτομικές Μέθοδοι Έρευνας Αγοράς με την Χρήση των Social Media στον κλάδο των super market) για το 2012.
Read More

Το Λιανεμπόριο και τα Brands FMCG της ψηφιακής εποχής – Data-driven Management & Marketing

Στις 3 Οκτωβρίου 2017, οι συμμετέχοντες στο συνέδριο θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για πρωτοποριακές πρακτικές επεξεργασίας και αξιοποίησης δεδομένων στο λιανεμπόριο των FMCG και για τις νέες τάσεις που οδηγούν το μέλλον του κλάδου.