Πώς θα διαμορφωθεί το μέλλον των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα και το εξωτερικό την επόμενη δεκαετία και ποιος θα είναι ο ρόλος των επιχειρήσεων του κλάδου;
25 ομιλητές απαντούν σε αυτό το κρίσιμο για κλάδο ερώτημα:
6 κορυφαίοι διεθνείς ομιλητές προδιαγράφουν τις παγκόσμιες εξελίξεις
Σύμφωνα με την επεξεργασία των στοιχείων της ΕΛ.ΣΤΑΤ. από το ΙΕΛΚΑ προκύπτει ότι οι σημαντικές αυξήσεις στη φορολογία των τροφίμων (ΦΠΑ και ειδικοί φόροι κατανάλωσης) έχουν απορροφηθεί από τις επιχειρήσεις του κλάδου (λιανεμπορικές εταιρείες και προμηθευτές).
Αναγκαίες δράσεις για σημαντική μείωση της χρήσης τους μέχρι τα τέλη του 2019 στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2015/720. To ΙΕΛΚΑ συμμετέχει στην κοινή ομάδα εργασίας που συστάθηκε σε συνεργασία με την Γ.Γ. Εμπορίου, την Περιφέρεια Αττικής και τον ΕΟΑΝ
Η σύγκριση των μέσων τιμών των καλαθιών (πίνακας 1) δείχνει ότι και οι τρεις χώρες τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο έχουν σημαντικά ακριβότερο μέσο καλάθι από την Ελλάδα, 8% η Ισπανία, 38% η Γαλλία και 44%.
Φθηνότερο κατά 5,6% το Χριστουγεννιάτικο Τραπέζι του 2013 σε σχέση με το 2012 στις Μεγάλες Αλυσίδες Σουπερμάρκετ. Αθροιστικά στην διετία η μείωση σε σχέση με τα Χριστούγεννα του 2011 είναι 12,2%, ενώ σε σχέση με τα Χριστούγεννα του 2010 κατά 17,2%.