14ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ – Intelligent Retail for Smart Shoppers

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου | OTE ACADEMY + Live on your screen
  • 25 Εξειδικευμένοι Ομιλητές αναλύουν τις σημαντικές προκλήσεις και ευκαιρίες
  • 5 Νέες Έρευνες καταγράφουν τις καταναλωτικές τάσεις
  • 5 Στελέχη σουπερμάρκετ και 3 Στελέχη των προμηθευτών συζητούν για τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου
  • Keynote Speakers: Κ. Σκρέκας (Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων), Α. Παντελιάδης (Πρόεδρος ΕΣΕ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΜΕΤΡΟ), Χριστίνα Παπακωνσταντίνου (Υποδιοικήτρια, Τράπεζα της Ελλάδος)
  • Live on stage συζήτηση με τους Σ. Αναγνωστόπουλο (ΓΓ Εμπορίου και Καταναλωτή) και Θ. Γεροστεργιούδη (Γεν. Διευθυντή, Δ. Μασούτης)
  • 7 θεματικές ενότητες

Δείτε την Agenda εδώ
Οι 7 ενότητες με επίκαιρη θεματολογία περιλαμβάνουν:

 

 Μακροοικονομικό Περιβάλλον: Πληθωρισμός, κόστη και παραγωγικότητα

  • Κώστας Σκρέκας, Υπουργός Ανάπτυξης
  • Αριστοτέλης Παντελιάδης, Πρόεδρος ΕΣΕ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΜΕΤΡΟ
  • Χριστίνα Παπακωνσταντίνου, Υποδιοικήτρια, Τράπεζα της Ελλάδος

 Αλλαγές στις καταναλωτικές και αγοραστικές τάσεις

  • Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνος Σύμβουλος, MRB
  • Νίκος Χρας, Retail & Commercial Manager, Mastercard
  • Βάιος Δημοράγκας, Managing Director, Greece, Bulgaria, NielsenIQ
  • Δήμητρα Κατσίπη, Sales Director, Circana
  • Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Chief Product Officer, Deputy CEO, Convert Group

 Νέα Ψηφιακή Πραγματικότητα: Τεχνητή νοημοσύνη, Data analytics, Κυβερνοασφάλεια και λιανεμπόριο

  • Καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ
  • Θοδωρής Μουρούτης, Regional Manager, Viva.com
  • Κώστας Ντάλας, Head of Enterprise Business Gr & Cy, Samsung Electronics
  • Απόστολος Πανδρούλας, General Manager Greece, Odessey
  • Nadine Karali, Commercial Director, Microsoft

 Κυβερνητικές Πρωτοβουλίες: Υλοποίηση και Αποτελεσματικότητα  

  • Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, Γεν. Γραμματέας Εμπορίου και Καταναλωτή, Υπουργείο Ανάπτυξης
  • Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, Γεν. Διευθυντής, Δ. Μασούτης
  • Δρ. Λευτέρης Κιοσές, Γεν. Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ

 Βέλτιστες πρακτικές στο Λιανεμπόριο Τροφίμων        

  • Αυγουστίνα Γκαλιτσοπούλου, Διευθύντρια Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων, Δ. Μασούτης
  • Αντώνης Γιαννόπουλος, Γενικός Διευθυντής Οργάνωσης & Πληροφορικής, ΜΕΤΡΟ
  • Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας, Lidl Ελλάς

 Κυκλική Οικονομία και Βιώσιμη Ανάπτυξη        

  • Κιάρα Κόντη, Partner, & Αθανάσιος Μαύρος, Partner, Ernst & Young Business Advisory Solutions
  • Karolina Markiewicz-Kuskowska, General Manager, Henkel Consumer Brands Greece & Cyprus
  • Αχιλλέας Πληθάρας, Footprint Leader, WWF Ελλάς

Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Την Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου αποτελούν οι κκ:

  • Γιώργος Δουκίδης, Καθηγητής ΟΠΑ, Επιστημονικός Σύμβουλος, ΙΕΛΚΑ
  • Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας, Lidl Ελλάς
  • Κυριακή Δοβλέτογλου, Senior Consultant (Strategy and Concept), Corporate Communications and CSR, Lidl Hellas
  • Γιολάντα Ευφροσυνίδου, Διευθύντρια Marketing Omnichannel, ΜΕΤΡΟ
  • Ελένη Κεφερλή, Διευθύντρια Στρατηγικής & Marketing, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός
  • Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
  • Αλεξία Μαχαίρα, Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας στην ΑΒ Βασιλόπουλος
  • Θοδωρής Τσαχουρίδης, Commercial Marketing Manager, Δ.Μασούτης

Δηλώστε συμμετοχή εδώ

 

Χορηγοί

 

Υποστηρικτές

 

Venue Sponsor

 

Οπτικοακουστική Κάλυψη

 

Διοργάνωση

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts
Read More

Αύξηση του μεριδίου των ελληνικών προϊόντων στις πωλήσεις των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ με θετική επίδραση στο ΑΕΠ

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα προκύπτει ότι την τελευταία τριετία το μερίδιο των ελληνικών προϊόντων στις πωλήσεις των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ έχει αυξηθεί κατά περίπου 5%, από 55-56% σε 60-61%. Από τη σχετική μακροοικονομική ανάλυση προκύπτει ότι η αύξηση της Ακαθάριστης Προστιθέμενης Αξίας του κλάδου λόγω αυτής της αλλαγής εκτιμάται σε 225 εκατ. ευρώ.
Read More

e-Grocery: 2 στους 3 αγοραστές e-supermarket υιοθέτησε τις ηλεκτρονικές αγορές την περίοδο του lockdown

146 ευρώ η μέση μηνιαία δαπάνη των αγοραστών e-supermarket – 35% της συνολικής δαπάνης τους | 1 στους 2 αγοραστές e-supermarket αγοράζει τουλάχιστον 1 φορά τον μήνα ή συχνότερα τρόφιμα μέσω διαδικτύου