14ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ – Intelligent Retail for Smart Shoppers

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου | OTE ACADEMY + Live on your screen
  • 25 Εξειδικευμένοι Ομιλητές αναλύουν τις σημαντικές προκλήσεις και ευκαιρίες
  • 5 Νέες Έρευνες καταγράφουν τις καταναλωτικές τάσεις
  • 5 Στελέχη σουπερμάρκετ και 3 Στελέχη των προμηθευτών συζητούν για τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου
  • Keynote Speakers: Κ. Σκρέκας (Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων), Α. Παντελιάδης (Πρόεδρος ΕΣΕ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΜΕΤΡΟ), Χριστίνα Παπακωνσταντίνου (Υποδιοικήτρια, Τράπεζα της Ελλάδος)
  • Live on stage συζήτηση με τους Σ. Αναγνωστόπουλο (ΓΓ Εμπορίου και Καταναλωτή) και Θ. Γεροστεργιούδη (Γεν. Διευθυντή, Δ. Μασούτης)
  • 7 θεματικές ενότητες

Δείτε την Agenda εδώ
Οι 7 ενότητες με επίκαιρη θεματολογία περιλαμβάνουν:

 

 Μακροοικονομικό Περιβάλλον: Πληθωρισμός, κόστη και παραγωγικότητα

  • Κώστας Σκρέκας, Υπουργός Ανάπτυξης
  • Αριστοτέλης Παντελιάδης, Πρόεδρος ΕΣΕ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΜΕΤΡΟ
  • Χριστίνα Παπακωνσταντίνου, Υποδιοικήτρια, Τράπεζα της Ελλάδος

 Αλλαγές στις καταναλωτικές και αγοραστικές τάσεις

  • Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνος Σύμβουλος, MRB
  • Νίκος Χρας, Retail & Commercial Manager, Mastercard
  • Βάιος Δημοράγκας, Managing Director, Greece, Bulgaria, NielsenIQ
  • Δήμητρα Κατσίπη, Sales Director, Circana
  • Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Chief Product Officer, Deputy CEO, Convert Group

 Νέα Ψηφιακή Πραγματικότητα: Τεχνητή νοημοσύνη, Data analytics, Κυβερνοασφάλεια και λιανεμπόριο

  • Καθ. Γεώργιος Δουκίδης, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ
  • Θοδωρής Μουρούτης, Regional Manager, Viva.com
  • Κώστας Ντάλας, Head of Enterprise Business Gr & Cy, Samsung Electronics
  • Απόστολος Πανδρούλας, General Manager Greece, Odessey
  • Nadine Karali, Commercial Director, Microsoft

 Κυβερνητικές Πρωτοβουλίες: Υλοποίηση και Αποτελεσματικότητα  

  • Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, Γεν. Γραμματέας Εμπορίου και Καταναλωτή, Υπουργείο Ανάπτυξης
  • Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, Γεν. Διευθυντής, Δ. Μασούτης
  • Δρ. Λευτέρης Κιοσές, Γεν. Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ

 Βέλτιστες πρακτικές στο Λιανεμπόριο Τροφίμων        

  • Αυγουστίνα Γκαλιτσοπούλου, Διευθύντρια Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων, Δ. Μασούτης
  • Αντώνης Γιαννόπουλος, Γενικός Διευθυντής Οργάνωσης & Πληροφορικής, ΜΕΤΡΟ
  • Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας, Lidl Ελλάς

 Κυκλική Οικονομία και Βιώσιμη Ανάπτυξη        

  • Κιάρα Κόντη, Partner, & Αθανάσιος Μαύρος, Partner, Ernst & Young Business Advisory Solutions
  • Karolina Markiewicz-Kuskowska, General Manager, Henkel Consumer Brands Greece & Cyprus
  • Αχιλλέας Πληθάρας, Footprint Leader, WWF Ελλάς

Περισσότερες πληροφορίες εδώ
Την Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου αποτελούν οι κκ:

  • Γιώργος Δουκίδης, Καθηγητής ΟΠΑ, Επιστημονικός Σύμβουλος, ΙΕΛΚΑ
  • Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας, Lidl Ελλάς
  • Κυριακή Δοβλέτογλου, Senior Consultant (Strategy and Concept), Corporate Communications and CSR, Lidl Hellas
  • Γιολάντα Ευφροσυνίδου, Διευθύντρια Marketing Omnichannel, ΜΕΤΡΟ
  • Ελένη Κεφερλή, Διευθύντρια Στρατηγικής & Marketing, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός
  • Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
  • Αλεξία Μαχαίρα, Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας στην ΑΒ Βασιλόπουλος
  • Θοδωρής Τσαχουρίδης, Commercial Marketing Manager, Δ.Μασούτης

Δηλώστε συμμετοχή εδώ

 

Χορηγοί

 

Υποστηρικτές

 

Venue Sponsor

 

Οπτικοακουστική Κάλυψη

 

Διοργάνωση

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Νέα έρευνα της ΑΚΟΣ και του ΙΕΛΚΑ: Αντιλήψεις και συμπεριφορές υγιών και ασθενών ενηλίκων αναφορικά με τα συμπληρώματα διατροφής και τη χρήση τους

1 στους 2 παίρνουν συμπληρωμάτων διατροφής αναζητώντας το «ελιξίριο» που θα τους διασφαλίσει μακροζωία και καλή ποιότητα υγείας. 3 στους 4 από όσους δεν παίρνουν, θέλουν να πάρουν. 1 στους 4 κρύβει από το γιατρό του το ότι παίρνει συμπληρώματα διατροφής.
Read More

«Νοιαζόμαστε Σήμερα – Ζούμε Καλύτερα Αύριο» η νέα πρωτοβουλία του ΙΕΛΚΑ με την υποστήριξη των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ

Έρευνα Καταναλωτών ΙΕΛΚΑ: Υπερβολική η χρήση της πλαστικής σακούλας – Ο καταναλωτής αντιλαμβάνεται ότι είναι αναγκαία η μείωση - το 91% του κοινού συμφωνεί ότι οι σακούλες πρέπει να μειωθούν, ενώ μάλιστα το 64% θεωρεί ότι πρέπει να απαγορευτεί η διάθεση τους
Read More

Χαμηλότερα διαχρονικά οι τιμές στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ σε σχέση με το σύνολο της αγοράς

H συγκριτική ανάλυση ανάμεσα στα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ. και τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών e-Prices της ΓΓΚ για τα έτη 2011-2012 δείχνει ότι οι μεγάλες αλυσίδες σουπερ μάρκετ είναι κατά μέσο όρο φθηνότερες 13-16% περίπου σε σχέση με το σύνολο των σημείων πώλησης της αγοράς.