22 Εμπειρογνώμονες και εκπρόσωποι της αγοράς στην ατζέντα του συνεδρίου για Business & Web Analytics

Η παρουσία στην ατζέντα του 6ου συνεδρίου του ΙΕΛΚΑ σημαντικών ομιλητών με εξειδίκευση στα Business & Web Analytics, αλλά και ανώτατων στελεχών επιχειρήσεων με επιτυχημένα case studies, εγγυάται την ολοκληρωμένη και πολύπλευρη ανάλυση της σύγχρονης πραγματικότητας των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου FMCG και των προϋποθέσεων για τη μελλοντική ανάπτυξή τους.

Οι ομιλίες θα καλύψουν τις εξής θεματικές ενότητες:

  • Analytics for store development & Shopper Engagement
  • Analytics in Supply Chain Collaboration and Operations
  • Web Analytics in FMCG Retail
  • The future of online analytics for supermarkets and brands

Οι 22 εξειδικευμένοι ομιλητές / εμπειρογνώμονες θα παρουσιάσουν σημαντικά θέματα, μεταξύ των οποίων:

  • 8 ελληνικές βέλτιστες πρακτικές σε σούπερ μάρκετ και προμηθευτές
  • 6 καινοτόμες υπηρεσίες που προσφέρουν δυνατότητα στις εταιρείες του κλάδου για βέλτιστη αξιοποίηση των business analytics
  • 2 ολοκληρωμένες επισκοπήσεις του state of the art στο εξωτερικό
  • 5 διαφορετικές ποσοτικές αναλύσεις Ελλήνων καταναλωτών ή / και αγοραστών στον κλάδο των FMCG

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, προβλέπεται ικανός χρόνος για ερωτήσεις, αλλά και η διεξαγωγή έρευνας μεταξύ των συνέδρων, ώστε να διασφαλίζεται μια άκρως διαδραστική συνεδριακή εμπειρία.
» Δείτε εδώ την ατζέντα

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και οι προμηθευτές προσφέρουν πάνω από 750 εκατ. ευρώ σε προσφορές ετησίως

Σύμφωνα με τη μελέτη του ΙΕΛΚΑ, οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και οι προμηθευτές προσφέρουν στους Έλληνες καταναλωτές πάνω από 750 εκατ. ευρώ σε προσφορές ετησίως. Αν ληφθούν υπόψη οι προσφορές το πραγματικό επίπεδο των τιμών είναι κατά 7% χαμηλότερο από αυτό που μετριέται στο «ράφι».
Read More

Μείωση της δαπάνης των νοικοκυριών σε είδη παντοπωλείου, αλλά αύξηση της ως ποσοστό των συνολικών αγορών

Σημαντικοί παράγοντες που εξηγούν την καταγραφόμενη μείωση πέρα από τη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος είναι οι έξυπνες αγορές, η αξιοποίηση των προσφορών και εκπτώσεων των Σουπερμάρκετ από τον καταναλωτή και η αύξηση της έμμεσης φορολογίας
Read More

Μείωση -5% σε σχέση με το 2017 παρουσιάζουν οι τιμές του τυπικού πασχαλινού καλαθιού του 2018 στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ

Συνολικά το μέσο τυπικό καλάθι του 2018 στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ υπολογίζεται στα 55,74€ παρουσιάζει μείωση της τάξης του 5% σε σχέση με το 2017 με 58,53€ υπό την επίδραση τριών κυρίως προϊοντικών ομάδων, των οπωροκηπευτικών, των προϊόντων σε προσφορά και των προϊόντων με αύξηση στη φορολογία την προηγούμενη 3ετία.