22 Εμπειρογνώμονες και εκπρόσωποι της αγοράς στην ατζέντα του συνεδρίου για Business & Web Analytics

Η παρουσία στην ατζέντα του 6ου συνεδρίου του ΙΕΛΚΑ σημαντικών ομιλητών με εξειδίκευση στα Business & Web Analytics, αλλά και ανώτατων στελεχών επιχειρήσεων με επιτυχημένα case studies, εγγυάται την ολοκληρωμένη και πολύπλευρη ανάλυση της σύγχρονης πραγματικότητας των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου FMCG και των προϋποθέσεων για τη μελλοντική ανάπτυξή τους.

Οι ομιλίες θα καλύψουν τις εξής θεματικές ενότητες:

  • Analytics for store development & Shopper Engagement
  • Analytics in Supply Chain Collaboration and Operations
  • Web Analytics in FMCG Retail
  • The future of online analytics for supermarkets and brands

Οι 22 εξειδικευμένοι ομιλητές / εμπειρογνώμονες θα παρουσιάσουν σημαντικά θέματα, μεταξύ των οποίων:

  • 8 ελληνικές βέλτιστες πρακτικές σε σούπερ μάρκετ και προμηθευτές
  • 6 καινοτόμες υπηρεσίες που προσφέρουν δυνατότητα στις εταιρείες του κλάδου για βέλτιστη αξιοποίηση των business analytics
  • 2 ολοκληρωμένες επισκοπήσεις του state of the art στο εξωτερικό
  • 5 διαφορετικές ποσοτικές αναλύσεις Ελλήνων καταναλωτών ή / και αγοραστών στον κλάδο των FMCG

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, προβλέπεται ικανός χρόνος για ερωτήσεις, αλλά και η διεξαγωγή έρευνας μεταξύ των συνέδρων, ώστε να διασφαλίζεται μια άκρως διαδραστική συνεδριακή εμπειρία.
» Δείτε εδώ την ατζέντα

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Φθηνότερο κατά 8% το Πασχαλινό τραπέζι του 2013

Ανακοίνωση τύπου για τη μελέτη του ΙΕΛΚΑ για τις τιμές προϊόντων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (μεγάλα Σουπερμάρκετ) στην Ελλάδα το Πάσχα 2013. Βασίζεται σε δεδομένα που συνέλεξαν ερευνητές του ΙΕΛΚΑ από αλυσίδες καταστημάτων οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (μεγάλα Σουπερμάρκετ) .
Read More

Ιδιαίτερα κινητικός ο Έλληνας καταναλωτής επιλέγει να αγοράσει τρόφιμα από πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης με πολλές και συχνές επισκέψεις

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, ο καταναλωτής πραγματοποιεί πολλές και συχνές επισκέψεις για αγορά τροφιμων σε διαφορετικά σημεία πώλησης με τα σουπερμάρκετ υπερτερούν στο συνολικό καλάθι αγορών και στην εμπιστοσύνη από πλευράς καταναλωτών