Ουσιαστική μείωση τιμών και μεγάλες προσφορές συγκράτησαν τις πωλήσεις των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ την περίοδο των εορτών στα περυσινά επίπεδα

Την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων του 2013 οι πωλήσεις των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ κινήθηκαν σε περίπου τα ίδια επίπεδα με το 2012 παρά τη γενική πτώση του τζίρου των εμπορικών καταστημάτων την ίδια περίοδο.

Η εξέλιξη αυτή οφείλεται στις μεγάλες προσφορές που έκαναν οι μεγάλες αλυσίδες του κλάδου την περίοδο αυτή στα εορταστικά είδη. Ιδιαίτερη κίνηση παρουσίασαν οι πωλήσεις των αλκοολούχων ποτών καθώς και των νωπών κρεάτων, με τους καταναλωτές να προτιμούν κυρίως το νωπό αρνί και χοιρινό και αντίθετα τις κατεψυγμένες γαλοπούλες να παρουσιάζουν μείωση.

Σημειώνεται ότι οι τιμές του Χριστουγεννιάτικου τραπεζιού τελικά ήταν μειωμένες στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ κατά -4,85% το 2013 σε σχέση με το 2012, ενισχύοντας τον αποπληθωρισμό, ενώ πολλές αλυσίδες εφάρμοσαν προωθητικές ενέργειες με τη χρήση δωροεπιταγών με επιπλέον όφελος στον καταναλωτή από -5 έως και -20%, προσφέροντας έτσι σαφώς φθηνότερες τιμές από τα παραδοσιακά μικρά καταστήματα. Το αποτέλεσμα φάνηκε με σημαντική αύξηση της κίνησης στα καταστήματα των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ.

Συνολικά όμως ο μήνας Δεκέμβριος έκλεισε αρνητικά, κάτι που οφείλεται κυρίως στην απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης να παραμείνουν κλειστά τα καταστήματα την τελευταία Κυριακή του χρόνου, η οποία τα προηγούμενα χρόνια υπήρξε εργάσιμη και απέφερε υψηλές πωλήσεις στον κλάδο του λιανεμπορίου των τροφίμων.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts
Read More

Ολοκληρώθηκε το 4ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ για στελέχη του λιανεμπορίου Τροφίμων

Αναλύθηκε το παρόν και το μέλλον του λιανεμπορίου για το 2017, το ασταθές μακροοικονομικό περιβάλλον, τα βασικά μεγέθη του κλάδου, το δίκτυο καταστημάτων, ο ρόλος της αύξησης του ΦΠΑ στα Τρόφιμα καθώς και ο αναδυόμενος Έλληνας Καταναλωτής
Read More

Ουσιαστική απαλοιφή της λεπτής πλαστικής σακούλας μεταφοράς στα σουπερμάρκετ το 2021

Ουσιαστική απαλοιφή της λεπτής πλαστικής σακούλας μεταφοράς στα σουπερμάρκετ το 2021 (από 167 σακούλες/κεφαλήν το 2017 σε 0,1 το 2021) Αύξηση 600% αναμένεται να παρουσιάσει η χρήση βιοαποικοδομήσιμων πλαστικών σακουλών το 2021 | Δύσκολο να επιτευχθεί ο στόχος του 2025 της ΕΕ για 40 σακούλες/κεφαλήν λόγω της εξαίρεσης από τη νομοθεσία σε συγκεκριμένα κανάλια πώλησης και των περιορισμένων ελέγχων της πολιτείας
Read More

Το 90% των καταναλωτών εκμεταλλεύεται τις προσφορές και εκπτώσεις σουπερμάρκετ και προμηθευτών προϊόντων για εξοικονόμηση χρημάτων

Τα στοιχεία της ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του ΙΕΛΚΑ 2014/2015, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα δείχνουν ότι οι Έλληνες στην προσπάθεια τους να εξοικονομήσουν χρήματα εκμεταλλεύονται ιδιαίτερα τις προσφορές και εκπτώσεις που παρέχουν τα σουπερ-μάρκετ