Ολοκληρώθηκε το 4ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ για στελέχη του λιανεμπορίου Τροφίμων

Την Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016, στο Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς , πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το 4ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ με τίτλο «ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ 2016: ΚΛΑΔΟΣ ΥΨΗΛΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ». Το συνέδριο οργανώθηκε από το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών και σε αυτό συμμετείχαν  στελέχη επιχειρήσεων Σουπερμάρκετ.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου οι ομιλητές σκιαγράφησαν το παρόν και το μέλλον του κλάδου του λιανεμπορίου τροφίμων και προσπάθησαν να δώσουν απαντήσεις σε κρίσιμες προκλήσεις της εποχής με βάση τα στοιχεία επιστημονικών ερευνών του ΙΕΛΚΑ και άλλων διεθνών οργανισμών.

 

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

1 στους 5 Έλληνες on-line αγοραστές αγοράζει και τρόφιμα μέσω ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ.

Το 17% των αγοραστών σουπερμάρκετ έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν μέσω διαδικτύου τον τελευταίο χρόνο. 1 στους 5 Έλληνες on-line αγοραστές – δηλαδή περίπου το 3% του συνολικού πληθυσμού, αγοράζει και τρόφιμα μέσω ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ.
Read More

Ο καταναλωτής εξακολουθεί να αγοράζει με βάση την ποιότητα στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και το “Value for Money” συνεχίζει να παίζει σημαντικό ρόλο

Η πρόσφατη ετήσια έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ αναδεικνύει τις σημαντικές και βαθιές αλλαγές από τις οποίες διέρχεται ο Έλληνας καταναλωτής καταγράφοντας τις αντιλήψεις του σε σημαντικά θέματα, γύρω από τις αγορές στα σουπερμάρκετ.
Read More

Σταθεροποιητική η τάση για τις αλυσίδες σουπερμάρκετ το Α’ εξάμηνο του 2014.

Στο επίπεδο του Α’ εξαμήνου του 2013 οι πωλήσεις των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων το Α' εξάμηνο του 2014. Μείωση των πωλήσεων στο λιανεμπόριο τροφίμων κατά 5% το 2013 σε σχέση με το 2012, αλλά με οργανωτική/λειτουργική αναβάθμιση των σουπερμάρκετ.
Read More

Αμετάβλητη η μέση τιμή για το Χριστουγεννιάτικο Τραπέζι στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ το 2020 σε σχέση με το 2019

Όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες να εκμεταλλευτεί τις προσφορές των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ δίνοντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα να επιλέξει και εξοικονομήσει μεσοσταθμικά περίπου 12% της αξίας των αγορών του