σελφ σέρβις CEO Forum 2013

To ΙΕΛΚΑ έχει αναλάβει την επιστημονική υποστήριξη του συνεδρίου σελφ σέρβις CEO Forum 2013 και συμμετέχει με τρεις παρουσιάσεις:
  • Συνεργασιακές Πρωτοβουλίες και Στρατηγικές για το Λιανεμπόριο Τροφίμων σε Περίοδο Κρίσης, Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης, Επιστημονικός Σύμβουλος, Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών
  • Η αναμόρφωση του θεσμικού περιβάλλοντος στο λιανεμπόριο τροφίμων ως πυλώνας ανταγωνιστικότητας και ανάπτυξης, Καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης, Επιστημονικός Σύμβουλος, Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών
  • Τι αναζητά ο καταναλωτής στην Ελλάδα της κρίσης, Δρ. Λευτέρης Κιοσές, Υπεύθυνος Ερευνών, Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ)
8 Μάρ. 2013,Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς

Ένα συνέδριο που δίνει στους decision makers των σούπερ μάρκετ και των προμηθευτών τους το βήμα για την ανάπτυξη διαλόγου σχετικά με την από κοινού προσαρμογή της στρατηγικής τους, ώστε να ικανοποιηθούν με τον αποτελεσματικότερο τρόπο οι ανάγκες καταναλωτών και επιχειρήσεων, σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον.

Περισσότερες πληροφορίες:http://selfserviceceoforum.boussiasconferences.gr

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts
Read More

Μαζική συμμετοχή στο 3ο Συνέδριο του ΙΕΛΚΑ για 300 στελέχη του λιανεμπορίου τροφίμων

Στο πλαίσιο του Συνεδρίου αναλύθηκαν οι προτεραιότητες για το 2017: Συγκεκριμένα: Ενίσχυση πωλήσεων, κόστος λειτουργίας/παραγωγικότητα, δίκτυα διανομών/πελατοκεντρικότητα και εξυπηρέτηση, καινοτομία/νέες τεχνολογίες, συγχωνεύσεις και οργανωτική αναβάθμιση
Read More

RISE (Retail Innovation for Sustainable Ecosystems) Awards

Το ΙΕΛΚΑ με αφορμή την ημέρα Περιβάλλοντος ανακοινώνει την οργάνωση του διαγωνισμού RISE (Retail Innovation for Sustainable Ecosystems) Awards για τις βιώσιμες καινοτομίες στον ευρύτερο κλάδο των FMCG, στο πλαίσιο των δράσεων της πρωτοβουλίας του «Νοιαζόμαστε Σήμερα – Ζούμε Καλύτερα Αύριο».
Read More

6o Συνέδριο ΙΕΛΚΑ: Υψηλή προτεραιότητα σε έργα business & web analytics από τις οργανωμένες εταιρείες λιανεμπορίου τροφίμων και προμηθευτών τους

Στο πλαίσιο του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε και έρευνα στελεχών με στόχο την καταγραφή της σημερινής κατάστασης στην υιοθέτηση τεχνικών business και web analytics από τις επιχειρήσεις του κλάδου. Οι οργανισμοί σε ποσοστό 85% είτε υλοποιούν ήδη κάποιο έργο web ή business analytics (74%), είτε θα ξεκινήσουν την υλοποίηση μέσα στον επόμενο χρόνο (11%)
Read More

Το Λιανεμπόριο και τα Brands FMCG της ψηφιακής εποχής – Data-driven Management & Marketing

Στις 3 Οκτωβρίου 2017, οι συμμετέχοντες στο συνέδριο θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για πρωτοποριακές πρακτικές επεξεργασίας και αξιοποίησης δεδομένων στο λιανεμπόριο των FMCG και για τις νέες τάσεις που οδηγούν το μέλλον του κλάδου.