Ανοιχτή επιστολή του ΙΕΛΚΑ προς το καταναλωτικό κοινό για την εξάπλωση του ιού COVID-19

Ανοιχτή επιστολή ΙΕΛΚΑ προς το καταναλωτικό κοινό

 

Αναγνωρίζουμε ως Ινστιτούτο ότι μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού είναι ανήσυχο σε σχέση με την εξάπλωση του ιού COVID-19.

Θα θέλαμε να γνωρίζουν όλοι, ότι :

  • Οι αλυσίδες σουπερμάρκετ κάνουν τα πάντα προκειμένου τα ελληνικά νοικοκυριά να έχουν όλα τα απαραίτητα είδη.
  • Οι αλυσίδες σουπερμάρκετ ακολουθούν όλους τους απαραίτητους κανόνες ασφάλειας και υγιεινής.
  • Τα αποθέματα ειδών επαρκούν για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και ο εφοδιασμός των καταστημάτων λειτουργεί και θα λειτουργεί με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.
  • Η πολιτεία, τα σουπερμάρκετ και οι προμηθευτές βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία προκειμένου να συνεχιστεί αυτό, σύμφωνα και με τη σημερινή εγκύκλιο του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Αλλά χρειάζεται και η δική σας βοήθεια.

  • Θα θέλαμε να παροτρύνουμε όλους να πραγματοποιούν αγορές με σύνεση,
  • Να μην αγοράζετε περισσότερα είδη από όσα χρειάζεστε, καθώς μπορεί βραχυπρόθεσμα να τα στερήσετε από άλλους.
  • Να πραγματοποιείτε μικρές χρονικά επισκέψεις στα καταστήματα και σε όσο πιο αραιά διαστήματα γίνεται, ώστε να μην υπάρχει αδικαιολόγητος συνωστισμός.
  • Να ακολουθείτε τους κανόνες υγιεινής για την προστασία τη δική σας, αλλά και του προσωπικού.

Υπάρχουν διαθέσιμα προϊόντα για όλους, αλλά πρέπει όλοι να συνεργαστούμε για τη σωστή διάθεση τους, προκειμένου να μην τα στερηθούν αυτοί που τα έχουν μεγαλύτερη ανάγκη, αλλά και να μην υπάρχει συνωστισμός στα καταστήματα.

Μόνο μαζί θα φροντίσουμε όσους είναι σε μεγαλύτερο κίνδυνο και είναι σημαντικό να προστατευτούν.

Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ

Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής ΙΕΛΚΑ

 

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Online supermarket: Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης παρά τα χαμηλά επίπεδα πωλήσεων

Το ΙΕΛΚΑ και η εταιρεία Convert Group πραγματοποιούν σε συνεργασία έρευνα καταγραφής των μεγεθών και των καταναλωτικών τάσεων για το ηλεκτρονικό λιανεμπόριο τροφίμων στην Ελλάδα, αλλά και γενικότερα για την επίδραση του διαδικτύου, των social media και των νέων τεχνολογιών στις αγορές προϊόντων σουπερμάρκετ.
Read More

Σαφής βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος στο αγοραστικό κοινό των αλυσίδων σουπερμάρκετ

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ συνεχίζεται η στροφή στην ποιότητα της τελευταίας διετίας, αλλά και ουσιαστική εξοικονόμηση από τις προσφορές
Read More

Σταθεροποιητική η τάση για τις αλυσίδες σουπερμάρκετ το Α’ εξάμηνο του 2014.

Στο επίπεδο του Α’ εξαμήνου του 2013 οι πωλήσεις των μεγάλων καταστημάτων τροφίμων το Α' εξάμηνο του 2014. Μείωση των πωλήσεων στο λιανεμπόριο τροφίμων κατά 5% το 2013 σε σχέση με το 2012, αλλά με οργανωτική/λειτουργική αναβάθμιση των σουπερμάρκετ.
Read More

Φθηνότερο κατά 7,5% το Πασχαλινό τραπέζι του 2014 και χαμηλότερες κατά 6% οι τιμές για το ελληνικό Αρνί στις μεγάλες αλυσίδες Σουπερμάρκετ σε σχέση με το 2013

Το μέσο τυπικό καλάθι του 2014 υπολογίζεται στα 40,72€ μειωμένο κατά 7,57% σε σχέση με το 2013. Σε 5% εκτιμάται το επιπλέον όφελος του καταναλωτή από την επιλογή προσφορών