Ανοιχτή επιστολή του ΙΕΛΚΑ προς το καταναλωτικό κοινό για την εξάπλωση του ιού COVID-19

Ανοιχτή επιστολή ΙΕΛΚΑ προς το καταναλωτικό κοινό

 

Αναγνωρίζουμε ως Ινστιτούτο ότι μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού είναι ανήσυχο σε σχέση με την εξάπλωση του ιού COVID-19.

Θα θέλαμε να γνωρίζουν όλοι, ότι :

  • Οι αλυσίδες σουπερμάρκετ κάνουν τα πάντα προκειμένου τα ελληνικά νοικοκυριά να έχουν όλα τα απαραίτητα είδη.
  • Οι αλυσίδες σουπερμάρκετ ακολουθούν όλους τους απαραίτητους κανόνες ασφάλειας και υγιεινής.
  • Τα αποθέματα ειδών επαρκούν για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και ο εφοδιασμός των καταστημάτων λειτουργεί και θα λειτουργεί με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.
  • Η πολιτεία, τα σουπερμάρκετ και οι προμηθευτές βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία προκειμένου να συνεχιστεί αυτό, σύμφωνα και με τη σημερινή εγκύκλιο του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Αλλά χρειάζεται και η δική σας βοήθεια.

  • Θα θέλαμε να παροτρύνουμε όλους να πραγματοποιούν αγορές με σύνεση,
  • Να μην αγοράζετε περισσότερα είδη από όσα χρειάζεστε, καθώς μπορεί βραχυπρόθεσμα να τα στερήσετε από άλλους.
  • Να πραγματοποιείτε μικρές χρονικά επισκέψεις στα καταστήματα και σε όσο πιο αραιά διαστήματα γίνεται, ώστε να μην υπάρχει αδικαιολόγητος συνωστισμός.
  • Να ακολουθείτε τους κανόνες υγιεινής για την προστασία τη δική σας, αλλά και του προσωπικού.

Υπάρχουν διαθέσιμα προϊόντα για όλους, αλλά πρέπει όλοι να συνεργαστούμε για τη σωστή διάθεση τους, προκειμένου να μην τα στερηθούν αυτοί που τα έχουν μεγαλύτερη ανάγκη, αλλά και να μην υπάρχει συνωστισμός στα καταστήματα.

Μόνο μαζί θα φροντίσουμε όσους είναι σε μεγαλύτερο κίνδυνο και είναι σημαντικό να προστατευτούν.

Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ

Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής ΙΕΛΚΑ

 

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

10 Συνήθειες της Κρίσης που μετασχηματίζουν τον Έλληνα καταναλωτή του Λιανεμπορίου Τροφίμων

Τα στοιχεία της πρόσφατης ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του ΙΕΛΚΑ, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα δείχνουν ότι ο Έλληνας καταναλωτής αλλάζει τις αγοραστικές του συνήθειες στο λιανεμπόριο τροφίμων.
Read More

Μόνο 1 στους 10 καταναλωτές δηλώνει ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί πλαστική σακούλα μετά την επιβολή τέλους

Το 57% δηλώνει ότι θα χρησιμοποιήσει επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες, ενώ το 33% δηλώνει ότι δεν γνωρίζει ακόμα τι θα κάνει, κάτι που σημαίνει ότι χρειάζονται οργανωμένες πρωτοβουλίες ενημέρωσης από την πολιτεία, την επιχειρηματική κοινότητα και τις ενώσεις καταναλωτών. Η επιλογή της επαναχρησιμοποιούμενης τσάντας από το καταναλωτικό κοινό ταυτίζεται με τον αντίστοιχο στόχο που έχει θέσει το Υπουργείο Περιβάλλοντος, όμως απαιτείται μία σημαντική αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες του κοινού, η οποίο αναμφίβολα θα επηρεαστεί-υποβοηθηθεί και από την εφαρμογή του μέτρου της χρέωσης.
Read More

Χαμηλότερα κατά 0,64% ο δείκτης τιμών στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ το Α’ δεκάμηνο του 2013

Χαμηλότερα κατά 0,64% ο δείκτης τιμών στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ το Α’ δεκάμηνο του 2013 σε σχέση με το Α’ δεκάμηνο του 2012 με τις τιμές συνολικά στο οργανωμένο λιανεμπόριο να βρίσκονται σε επίπεδα του 2009.
Read More

Σημαντική και με αυξητικές τάσεις η επίδραση των εκπτώσεων στον τελικό καταναλωτή στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ το 2014

Κατά μέσο όρο ο καταναλωτής εξοικονομεί περίπου 15% χάρη στις προωθητικές ενέργειες στα μεγάλα σουπερμάρκετ με συνολική εξοικονόμηση 680 εκατ. ευρώ για το σύνολο του 2014.