Συμπληρωματική ανακοίνωση τύπου για την τιμή του Αρνιού του Πάσχα ‏ 2012

Πόλεμος Τιμών στις Μεγάλες Αλυσίδες Σουπερμάρκετ για τη τιμή του Ελληνικού Αρνιού που είναι μειωμένη πάνω από 20% σε σχέση με πέρυσι

Η παρακάτω έκθεση-αναφορά του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) παρουσιάζει τα ανανεωμένα αποτελέσματα οργανωμένης έρευνας τιμών των προϊόντων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (μεγάλα Σουπερμάρκετ) στην Ελλάδα το Πάσχα 2012. Βασίζεται σε πρωτογενή δεδομένα που συνέλεξαν ερευνητές του ΙΕΛΚΑ από αλυσίδες καταστημάτων οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (μεγάλα Σουπερμάρκετ) και αφορούν τις τιμές της Μεγάλης Εβδομάδας.

Το έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί τελευταία αντικατοπτρίζεται στην συνεχώς μειούμενη τιμή του ελληνικού αρνιού. Η τιμή του προϊόντος παραδοσιακά μειώνεται τη Μεγάλη Εβδομάδα καθώς πλησιάζει το Μεγάλο Σάββατο, φέτος όμως οι μειώσεις είναι πολύ ταχύτερες και πολύ μεγαλύτερες από κάθε άλλη χρονιά. Συγκεκριμένα την Μεγάλη Τρίτη η μέση τιμή του ελληνικού αρνιού διαμορφώνεται σε 6,34€ το κιλό μειωμένη κατά 20,15% σε σχέση με το 2011 (7,94€ το κιλό).

Σημειώνεται ότι η τιμή αυτή είναι η μέση τιμή της Μεγάλης Τρίτης και υπάρχουν εκτιμήσεις πως ανάλογα με τη ζήτηση μπορεί να μειωθεί ακόμη περισσότερο, ενώ δεν περιλαμβάνονται οι προωθητικές ενέργειες των αλυσίδων (π.χ. δωροεπιταγές) οι οποίες ανάλογα την περίπτωση μπορεί να φτάνουν και το επιπλέον 1,00€ το κιλό σε όφελος του καταναλωτή (συνολική μείωση 32,75%).

Αξιοσημείωτο είναι και το εύρος των τιμών που ήδη διαμορφώνεται στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και που είναι από 5,45€ έως 6,95€ το κιλό. Η μείωση των τιμών για το ελληνικό αρνί στα καταστήματα των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά.

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts
Read More

Οι Έλληνες καταναλωτές αναγνωρίζουν τη θετική συμβολή των αλυσίδων σουπερμάρκετ στην περίοδο της κρίσης

Το σουπερμάρκετ και ο κλάδος των τροφίμων αναγνωρίζονται ως θεσμοί στήριγμα για τον Έλληνα καταναλωτή και την εθνική οικονομία, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης.
Read More

1 στους 2 χρήστες διαδικτύου πλέον αγοράζουν συστηματικά online

0πλασιασμός της πελατειακής βάσης των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, ενώ 1 στους 2 θα συνεχίσει και στο μέλλον να παραγγέλνει προϊόντα σουπερμάρκετ για παράδοση κατ’ οίκον | 1 στους 2 καταναλωτές ενημερώνεται μέσω διαδικτύου για προσφορές και εκπτώσεις
Read More

Ελαφρώς μειωμένες το 2016 οι τιμές του Χριστουγεννιάτικου Τραπεζιού στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ παρά την αύξηση του ΦΠΑ

Οι τιμές των προϊόντων του τυπικού Χριστουγεννιάτικου τραπεζιού στα μεγάλα σουπερμάρκετ το 2016 παρουσιάζουν μικρή μείωση κατά -0.28% ενώ οι τιμές προ ΦΠΑ είναι μειωμένες κατά 0.61%. Συνολικά για το τυπικό αυτό καλάθι, ο αναλογούν ΦΠΑ αυξήθηκε κατά 25%.