16ο Συνέδρι ΙΕΛΚΑ: “Ctrl+Alt+Retail” – Rebooting Together: Retailers, Suppliers and Shoppers

16ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ: “Ctrl+Alt+Retail” – Rebooting Together: Retailers, Suppliers and Shoppers – 20 Νοεμβρίου 2025 – OTE Academy & Live on your screen (9:00 – 17:30)

  • 20+ Εξειδικευμένοι Ομιλητές αναλύουν τις σημαντικές προκλήσεις και ευκαιρίες του κλάδου
  • Key-Note Speaker:
    • Martin Brandenburger, CEO & Πρόεδρος Διοίκησης Lidl Ελλάς
  • Κεντρικό Panel συζήτησης «Γεωπολιτικές Εξελίξεις και Καινοτομικές Προκλήσεις – Το Παρόν και το Μέλλον του Λιανεμπορίου Τροφίμων» με κορυφαία στελέχη της αγοράς:
    • Νίκος Λαβίδας, Brand President ΑΒ Βασίλόπουλος
    • Θοδωρής Γεροστεργιούδης, Γενικός Διευθυντής Δ. Μασούτης
    • Συντονίζει ο καθ. Γιώργος Δουκίδης, Πρόεδρος ΙΕΛΚΑ
  • 5 Νέες έρευνες καταγράφουν τις καταναλωτικές τάσεις
  • 5 θεματικές ενότητες

Οι 5 ενότητες με επίκαιρη θεματολογία περιλαμβάνουν μέχρι τώρα:

  • Γεωπολιτικές Εξελίξεις και Καινοτομικές Προκλήσεις – Το Παρόν και το μέλλον του Λιανεμπορίου τροφίμων
    • Γρηγόρης Αντωνιάδης, Αντιπρόεδρος ΔΣ, ΣΕΒΤ
    • Σταύρος Γεωργακόπουλος, Logistics Transformation Director, P&G Europe
    • Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, ΓΓ Εμπορίου και Καταναλωτή
    • Απόστολος Πεταλάς, Γεν. Διευθυντής ΕΣΕ
  • Επίδραση και συνεισφορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων
    • Παναγιώτης Μπορέτος, Διευθύνων Σύμβουλος, Circana.
    • Βάιος Δημοράγκας, Διευθύνων Δύμβουλος, Nielsen IQ Hellas
    • Χριστίνα Χαλκιαδάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Χαλκιαδάκης
  • Νέοι καταναλωτές – Νέα καταστήματα – Νέα Αγοραστική Εμπειρία
    • Charles Clark CEO, Openbay
    • Νίκος Βαρβαδούκας, Chief Marketing & Growth Officer, Novibet
    • Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO και συνιδρυτής, Convert Group

Συντονίζει η Γιολάντα Ευφροσυνίδου, Διευθύντρια Marketing Omnichannel, METRO

  • Τεχνητή Νοημοσύνη στο Λιανεμπόριο Τροφίμων
    • Δρ. Λευτέρης Κιοσές, Γεν. Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
    • Δρ. Αργύρης Μώκιος, Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) Kivos
    • Σάββας Τορτοπίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Biztec
  • Βέλτιστες πρακτικές στο λιανεμπόριο τροφίμων
    • Καθ. Γεώργιος Βλόντζος, Διευθυντής Εργαστήριο Αγροτικής Οικονομίας και Καταναλωτικής Συμπεριφοράς, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • Κωνσταντίνος Δανιάς, ΑΒ Βασιλόπουλος
    • Ελένη Κεφερλή, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός
    • Ευαγγελία Δημητροκάλη, ΜΕΤΡΟ
    • Αθανάσιος Μάτας, Lidl Ελλάς
    • Μιχάλης Φυγκιώρης, Μασούτης

Την Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου αποτελούν οι κκ:

  • Γιώργος Δουκίδης, Καθηγητής ΟΠΑ, Επιστημονικός Σύμβουλος, ΙΕΛΚΑ
  • Γιολάντα Ευφροσυνίδου, Διευθύντρια Marketing Omnichannel, METRO AEBE
  • Ελένη Κεφερλή, Διευθύντρια Στρατηγικής & Marketing, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός
  • Λευτέρης Κιοσές, Γεν. Διευθυντής, ΙΕΛΚΑ
  • Νίκος Λυσιγάκης, Senior Consultant, Corporate Affairs & Sustainability, Lidl Hellas
  • Θοδωρής Τσαχουρίδης, Senior Retail & Commercial Marketing Manager, Δ. Μασούτης
  • Ειρήνη Χούντα, External Communication Supervisor, ΑΒ Βασιλόπουλος

*TBC

Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ

Δηλώστε συμμετοχή ΕΔΩ

Γενικές πληροφορίες: Λευτέρης Κιοσές, T.: 212 1019954, E: email: info@ielka.gr

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Πολύ υψηλή η χρήση πλαστικής σακούλας από τους Έλληνες καταναλωτές

Αναγκαίες δράσεις για σημαντική μείωση της χρήσης τους μέχρι τα τέλη του 2019 στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2015/720. To ΙΕΛΚΑ συμμετέχει στην κοινή ομάδα εργασίας που συστάθηκε σε συνεργασία με την Γ.Γ. Εμπορίου, την Περιφέρεια Αττικής και τον ΕΟΑΝ
Read More

Σημαντική μείωση της δαπάνης των νοικοκυριών σε είδη παντοπωλείου την τελευταία δεκαετία του 2010

Σημαντική μείωση της δαπάνης των νοικοκυριών σε είδη παντοπωλείου την τελευταία δεκαετία του 2010 – Σταδιακή ανάκαμψη από το 2016 | Σοβαρές οι αλλαγές σε καταναλωτικές και διατροφικές συνήθειες του κοινού στις κύριες κατηγορίες προϊόντων | Τα είδη διατροφής παραμένουν η μεγαλύτερη κατηγορία στις δαπάνες των καταναλωτών
Read More

Ενδείξεις για αποκλιμάκωση των τιμών φρέσκου γάλακτος το τελευταίο εξάμηνο

Τα ευρήματα της μελέτης δείχνουν ότι υπάρχουν σαφείς ενδείξεις για αποκλιμάκωση τιμών από την ημερομηνία υιοθέτησης των προτάσεων του ΟΟΣΑ για επέκταση της διατηρισιμότητας του φρέσκου γάλακτος (Ιούνιος 2014) έως και τον Ιανουάριο του 2015.
Read More

1 στους 3 καταναλωτές επιθυμεί αύξηση των αγοραστικών επιλογών στα σουπερμάρκετ εκτός των κατηγοριών τροφίμων

Μη Συνταγογραφούμενα Φάρμακα και Είδη Καπνιστού οι βασικές κατηγορίες προϊόντων που ζητούν οι καταναλωτές | Μόλις το 7% του κοινού είναι διατεθειμένο να αγοράζει εφημερίδες και περιοδικά από τα σουπερμάρκετ