Social Media Conference ’13

Το ΙΕΛΚΑ συμμετέχει στο Social Media Conference ’13 παρουσιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποίησε σε συνεργασία με την εταιρία Sleed πραγματοποίησε έρευνα για την καταγραφή του ρόλου των social media στον κλάδο των σουπερ μάρκετ.

9 Απρ. 2013,DEREE – The American College of Greece

Όλο και περισσότερες εταιρείες ασχολούνται πια καθημερινά με το Social Media Marketing. Πόσες καταφέρνουν, όμως, να κάνουν τη διαφορά, να ξεχωρίσουν απο τον ανταγωνισμό και να βγουν πραγματικά κερδισμένες από την παρουσία τους στα sites κοινωνικής δικτύωσης; Το Social Media Conference επιστρέφει και φέρνει ως keynote ομιλητές ειδήμονες που έχουν διακριθεί, μεταξύ άλλων, για τη δράση τους στο Twitter, το Pinterest, το Instagram και το Facebook. Όλοι τους θα παρουσιάσουν συναρπαστικά παραδείγματα και, από το σχεδιασμό και την υλοποίηση, μέχρι τη σωστή αξιολόγηση, θα αναλύσουν όλα όσα απαιτούνται για επιτυχημένη integrated παρουσία στα Social Media.

Περισσότερες πληροφορίες:http://socialmediaconference.boussiasconferences.gr

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts
Read More

Ολοκληρώθηκε το 4ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ για στελέχη του λιανεμπορίου Τροφίμων

Αναλύθηκε το παρόν και το μέλλον του λιανεμπορίου για το 2017, το ασταθές μακροοικονομικό περιβάλλον, τα βασικά μεγέθη του κλάδου, το δίκτυο καταστημάτων, ο ρόλος της αύξησης του ΦΠΑ στα Τρόφιμα καθώς και ο αναδυόμενος Έλληνας Καταναλωτής
Read More

Βράβευση του ΙΕΛΚΑ για την καινοτόμα τεχνική Έρευνας Αγοράς με βάση τα Social Media

Στην εκδήλωση τελετής απονομής των βραβείων Social Media Awards 2013 απονεμήθηκε στο ΙΕΛΚΑ και τη Sleed το πρώτο (χρυσό) βραβείο “Best Use of Social Media Research” (Καινοτομικές Μέθοδοι Έρευνας Αγοράς με την Χρήση των Social Media στον κλάδο των super market) για το 2012.

Γιώργος Δουκίδης: «Ευκαιρία η κρίση» για στελέχη του λιανεμπορίου

Ευκαιρία ενδεχομένως να αποτελέσει η κρίση για τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου τροφίμων, ώστε να εξέλθουν ισχυρότερες, όπως επισήμαναν στελέχη του κλάδου και προμηθευτών του στο συνέδριο «Working Together on our Common Path to Recovery Supermarket & Consumer Goods Forum», στο πλαίσιο του οποίου αναλύθηκαν οι εξελίξεις στην αγορά των σούπερ μάρκετ.