10o Συνέδριο ΙΕΛΚΑ – FMCG2030

25 παρουσιάσεις για τα FMCG της επόμενης 10ετίας

Πώς θα διαμορφωθεί το μέλλον των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα και το εξωτερικό την επόμενη δεκαετία και ποιος θα είναι ο ρόλος των επιχειρήσεων του κλάδου;

25 ομιλητές απαντούν σε αυτό το κρίσιμο για κλάδο ερώτημα:

  • 6 κορυφαίοι διεθνείς ομιλητές προδιαγράφουν τις παγκόσμιες εξελίξεις
  • 2 νέες πανελλήνιες έρευνες παρέχουν πρωτότυπα δεδομένα
  • 7 ειδικοί από σημαντικές ελληνικές εταιρείες αναλύουν τις πρακτικές τους
  • 10 νέοι industry innovators/ disruptors παρουσιάζουν καινοτόμες δράσεις
H θεματολογία του συνεδρίου αναπτύσσεται στις εξής ενότητες:

  • ΝΕΑ καινοτόμα FMCG προϊόντα, νέα συστατικά και νέες συσκευασίες
  • ΝΕΕΣ κατηγορίες καταναλωτών και νέες καταναλωτικές συνήθειες
  • ΝΕΕΣ καινοτομίες στη βιομηχανία και το λιανεμπόριο τροφίμων για βιώσιμη ανάπτυξη

Xορηγός

convert

Xορηγοί Eπικοινωνίας

epixeiro

Conference Experience Sponsor

conferience

Διοργάνωση

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

 boussias

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

eltrun 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Για γενικές πληροφορίες:
Λευτέρης Κιοσές, Τ: 212 1019954, E: info@ielka.gr

Για συμμετοχές:
Φίλιππος Κιουρτσιδάκης, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 224), E: fkiourtsidakis@boussias.com

Για χορηγίες:
Κατερίνα Μπουσμπουκέα, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 128), E: kbousboukea@boussias.com

Kleisthenous 338, 153 44 Gerakas, T: +30 210 661 7777, F: +30 210 6617778

To unsubscribe from this conference list click here.
To unsubscribe from all upcoming Boussias Conferences click here.

Total
0
Shares
Related Posts
Read More

Φθηνότερο κατά 8.1% το Χριστουγεννιάτικο Τραπέζι του 2014 σε σχέση με το 2013 στις Μεγάλες Αλυσίδες Σουπερμάρκετ

Σημαντική μείωση παρουσιάζουν οι τιμές των προϊόντων για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι, οι οποίες για συγκεκριμένα προϊόντα ξεπερνούν και το 20%, ενώ η συνολική μέση μείωση τιμής του καλαθιού των Χριστουγέννων εκτιμάται στο 8,1%.
Read More

Έντονος ανταγωνισμός και προσφορές μειώνουν τις τιμές του Αρνιού στα περυσινά επίπεδα στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ

Μέσω προσφορών και εκπτωτικών ενεργειών φθηνότερο κατά 10% το πασχαλινό τραπέζι του 2015 σε σχέση με το 2014. Ελάχιστη τελικά η αύξηση της τιμής του Αρνιού στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ συγκριτικά με την υπόλοιπη αγορά παρά τα προβλήματα τροφοδοσίας της αγοράς – Έντονος για άλλη μια χρονιά ο Ανταγωνισμός με πολλές προσφορές.
Read More

1 στους 2 χρήστες διαδικτύου πλέον αγοράζουν συστηματικά online

0πλασιασμός της πελατειακής βάσης των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, ενώ 1 στους 2 θα συνεχίσει και στο μέλλον να παραγγέλνει προϊόντα σουπερμάρκετ για παράδοση κατ’ οίκον | 1 στους 2 καταναλωτές ενημερώνεται μέσω διαδικτύου για προσφορές και εκπτώσεις