Social Media Conference ’13

Το ΙΕΛΚΑ συμμετέχει στο Social Media Conference ’13 παρουσιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποίησε σε συνεργασία με την εταιρία Sleed πραγματοποίησε έρευνα για την καταγραφή του ρόλου των social media στον κλάδο των σουπερ μάρκετ.

9 Απρ. 2013,DEREE – The American College of Greece

Όλο και περισσότερες εταιρείες ασχολούνται πια καθημερινά με το Social Media Marketing. Πόσες καταφέρνουν, όμως, να κάνουν τη διαφορά, να ξεχωρίσουν απο τον ανταγωνισμό και να βγουν πραγματικά κερδισμένες από την παρουσία τους στα sites κοινωνικής δικτύωσης; Το Social Media Conference επιστρέφει και φέρνει ως keynote ομιλητές ειδήμονες που έχουν διακριθεί, μεταξύ άλλων, για τη δράση τους στο Twitter, το Pinterest, το Instagram και το Facebook. Όλοι τους θα παρουσιάσουν συναρπαστικά παραδείγματα και, από το σχεδιασμό και την υλοποίηση, μέχρι τη σωστή αξιολόγηση, θα αναλύσουν όλα όσα απαιτούνται για επιτυχημένη integrated παρουσία στα Social Media.

Περισσότερες πληροφορίες:http://socialmediaconference.boussiasconferences.gr

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts
Read More

Ολοκληρώθηκε το 4ο Συνέδριο ΙΕΛΚΑ για στελέχη του λιανεμπορίου Τροφίμων

Αναλύθηκε το παρόν και το μέλλον του λιανεμπορίου για το 2017, το ασταθές μακροοικονομικό περιβάλλον, τα βασικά μεγέθη του κλάδου, το δίκτυο καταστημάτων, ο ρόλος της αύξησης του ΦΠΑ στα Τρόφιμα καθώς και ο αναδυόμενος Έλληνας Καταναλωτής
Read More

Μαζική συμμετοχή στο 3ο Συνέδριο του ΙΕΛΚΑ για 300 στελέχη του λιανεμπορίου τροφίμων

Στο πλαίσιο του Συνεδρίου αναλύθηκαν οι προτεραιότητες για το 2017: Συγκεκριμένα: Ενίσχυση πωλήσεων, κόστος λειτουργίας/παραγωγικότητα, δίκτυα διανομών/πελατοκεντρικότητα και εξυπηρέτηση, καινοτομία/νέες τεχνολογίες, συγχωνεύσεις και οργανωτική αναβάθμιση
Read More

6o Συνέδριο ΙΕΛΚΑ: Υψηλή προτεραιότητα σε έργα business & web analytics από τις οργανωμένες εταιρείες λιανεμπορίου τροφίμων και προμηθευτών τους

Στο πλαίσιο του συνεδρίου πραγματοποιήθηκε και έρευνα στελεχών με στόχο την καταγραφή της σημερινής κατάστασης στην υιοθέτηση τεχνικών business και web analytics από τις επιχειρήσεις του κλάδου. Οι οργανισμοί σε ποσοστό 85% είτε υλοποιούν ήδη κάποιο έργο web ή business analytics (74%), είτε θα ξεκινήσουν την υλοποίηση μέσα στον επόμενο χρόνο (11%)